Sunday, January 16, 2011

Aku Suka Menyendiri

Amende jelar yang housemate aku ni borak2...ade jerk mende nak dicakapkan..
Aku!!!..hurm..mcm bese duk dalam bilik sudaaa...entahlar..aku lebey suka wat hal sendiri..
Tak retilar nak join borak2 unless lar kalo satu kepala..kalo tak..uhuhuu..lu pklar sendiri..
Maybe org akan cop aku ni xde idong kowt..maksud aku sombonglar..
Ade aku kesahhh???...yg knal rapat ngn aku jerk tau aku ni cemane..
Kdg2..dorang kate aku GILA..mcm SeTaN..aku x kisah sbb dorang tau aku cemane



Eh..tetibe mengarut plak..

Da lar pg td kene bgun awal...bukankah ari ahad adalah hari untuk kita bgun lewat!!!
Jgn ko nak mengado..sila bangun..arini ade janji mau pegi kenduri kawen member ofis..
Janji dengan member kol 11 untuk pick up aku tumpang kete die...kol 12 jugak aku sampai...ampun ya..janji melayu mmg begini!!
Destinasi yang dituju adalah ke hulu langat..so disebabkan 4 org jelitawan berada di dalam kereta kelisa yang comel...dipandu oleh pemandu yang comel serupa dengan nama keretanya...Khalisah!!!hehehee.....

Menggagaular carik jalan..siap call my Chenta lagik..huhu...nasib baik aku tau jalan sket2...
Yang paling bestnye..dah nak smpai ni..upenye ade 3 kereta yang menunggu kami...
Wahh..wahhh..rase macam ketibaan kami dinanti2kan...tapi sebenarnya dorang x bawa kad jemputan..so dorang tau setakat tu jelar..area umah pengantin dorang xtau...Hampeh!!
So berkonvoilar 4 kereta ke rumah pengantin..dari jauh dah nampak khemah pink + putih..
What!!!!! Pink????...sesengguhnya..aku x brape gemar dgn warna tu..tpi sdg bljar untuk menyukainya..huhu...

Smpai2 jerk park kete..jmpa bpak pngtin..kasik adiah...apa lagi....cedok makanlar..
Da lapa sgt ni dr pg td x mkn...buruk prgaikan....tp lauk die sedap taw!!!
Kami tggular sampai pengantin bersanding....hurm..sama cantik sama padan...
Jalan beriringan....berpegangan tangan...sesungguhnya aku cemburu..haishhhh
Sabawwwww.....

Tak lama lepas tu insan yang aku mcm so so jerk dgn die ni smpai...aku kureng sketlar ngn insan ni...entahlar...x bole masuklar...bukan aku sorang...member2 aku pon nak x nak jerk kalo melayan die ni..huhu..nasib lar...kebetulan plak mmg plan da nak blik pon..
Mmg cantek sgtlar tuh...maleh aku nk lame2 kalo die ade...huhu..mntak maaplar yer awak!!!
Saya x bole nk get along lar dgn awak..

...................................................................................!!!!!!!!!!!!!!

So anak2 dara 4 orang tu pon baliklar ke pangkuan jalan...
Terima kasih Lisa kerana menumpangkan kami kelisa comel kamu tu....
Jumpa di ofis besok yer...




Moga berbahagia hingga akhir hayat
Shahliza & Jazlan
16 Januari 2011

No comments: