Monday, January 24, 2011

Main masak2 main makan2..

Ok! ini cerita di hari sabtu yang bahagia...what????..maap..pempuan ni mereng...bukan ker aku penah beritahu yg aku nak carik petai nk masak sambal..igt lagi tak..igt tak???tak igt??..what eva lar...tpi sgt malangsnye coz dah merata aku carik si petai x dapat dijumpai...time aku nak xdop lak...ni aku nyampah ni..xpolar ape yg ade jelar....tapi what for...heheheeee.....

But b4 tu meh aku cite kejadian di hari jumaat pas aku balik keje..kejadian lar sgt.....hurmm..kan ke aku dgn dia dah janji nk smbg jog tp kali ni kat tmpat lain pulak...kami ke Taman Tasik Metropolitan...1st time pegi nih n Alhamdulillah jumpa tempat yang dituju..x ramai sgt org time tuh mybe coz org bru nk blik keje kot...ade layang-layang cantik2 bile bole main ni berkata daku di dalam hati...

Misi jog bermula...da lar aku ni sengal2 badan tp ditabahkan hati coz xnk nmpak lembik sgt depan kekasih hati...uhuuhuu...sadisnye bunyik..naik trek..turun trek..mendaki lagik x sedar dah satu tasik tu kitorang pusing...maunye tak muntah ko kat situ...

Haaa...ni lar tasik tu...besar yg amat tp kami bole abis jog keliling tu taw..vangga pulak rasenye...dah perasan2 turun 3 kg ni....nan adolar kowt..tp kalo yer Alhamdulillah..yeehaaa...Soronok taw....sape tak penah pegi tu meh ler dtg sini sekali sekala....bersebelahan dengan MRR2 jerk...sape xtau ko google sudaaa...

Pnjg lak citekan..act nk cite ari sabtu punye...k lar..pagi sabtu kene bgun awal sbb mak ni nk masak nok..laki aku tu nt nk mkn lar bagai...ceeeaaa...dgn bdn sakit2..(pdn muke nk jog sgt..)...gagahkan lar diri ptg sayur, mesin cili, tumis sambal bagai siaplar jugak keje aku...bole kejutkan pakcik tu lagik soh bangun tido amik aku...aku pon dah siap2kan bekal sume, pkai ala kadar then kami trus ke...................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TAMAN RIMBA AMPANG daaaaaaaaaaaaaaaaa..................heehhheeee...

Tu yg bawak bekal bagai...nak perpiknik mandi manda bagai lar......


Ni jelar menunye...sambal udang, sayor sawi putih masak sos tiram, ikan goreng, telur dadar n nuget sket..cukuplar mkn dua mulut jerk..(tapi mcm 4 mulut jerk..kekekkeee)....i x pndai sgt msk2 ni..simple2 bolelar...jnji bole makan..


Ko tengok...sambal melimpah ruahkan..aku saje wat sambal lelebey coz aku mang hantu sambal + pak encek tu pon mmg suke mkn sambal udang..haaa eloklar lar tuh....kang aku wat sket tekulat2 tekuis2 pasir pulak kang...yang pasti dia makan tambah2 hokeh..molek dah nk jadik bini org ni..hehehee....sorila yerk..gamba time mandi manda x ada...xkan aku nk letak plak kat sini kang ko buntang mate tgok aksi2 separa lucah berani mati lak kang...-ok aku tipu jerk-...padahal x snap lgsung....that's my privacy lar der...ok chaww....

No comments: