Monday, February 14, 2011

Nama anak apa?

Hari Sabtu tu aku dan Wa ke SACC. Borak-borak kosong tetiba Wa...

'haiishh..ape bising-bising kat belakang tu, duk dediam, Dieya jr..cube jgn kacau adik tu'..siap toleh2 belakang macam ade org plak. Aku pon sambung lar plak, ' Wa jr, duk bebaik lar, ni bapak ko tengah bawak kete ni'. Kemain lagik macam dah ade anak padahal nikah pon belum lagik. Xpe, latihan dan skill untuk menasihati dan memarahi anak tu penting. 

Ni pulak sebelah malamnya kat Dataran Merdeka, ramai pulak orang malam tu datang lepak2 dengan family bertemankan cahaya dekat mahkamah..ape tah aku lupe...

Aku : 'Wa....kite nak letak nama ape kat anak kita nt erk,Ya nak lar jugak letak Mohd cam name Wa tu pastu pangkal name Wa..S'
Wa  : 'Nama Wa panjanglar nanti susah plak orang nak sebut nama anak kita bin nama Wa nt..'
Aku : 'Haa....kalo susah sgt kan...nt Ya letak nama Ahmad Albab jelar...ok x..?'
Wa  : 'Hishhh...xmolar...malular nama anak kita macam tu....jadi Ahmad Pintu pulak..'

Hahahaaaaaa....xdelar...xkanlar aku nak letak nama anak aku jadi Ahmad Pintu pulak. Merepek.






1 comment:

~Rina Mazlan~ said...

Wah sonotnye dah pikir2 nama anak... Tak lama lagi lah tue :)