Friday, January 21, 2011

Kate nak KURUSSS.....

oK...now aku dah terase sengal2...sakit2 badan..urat kaki pon da rase tegang jerk nih..penangan pegi joging semalam lar nih dengan Chenta...Almaklumlar..org jarang bersenam...dia bolelar kowt, aku ni dah semput temengah2...lari kejap...pastu jalannnnnnnnnnn...lari sket..jalannnnnnnn...bongekkan aku....smpai aku soh dia lari dlu nt aku sampailar..haha..arghhh...janji kuar peloh wanita aku ni ye darkk...

Orang joging pepagi tuhaa kol 7 pagi..kami ni kol 9.30 pagi bru nk berlari2 anak ayam...tapi persetankan sume tuh..ade jerk org tgh larik2 gak..kami pon join lar buat muke fuuuhhhh sanee fuuuhhh sini macam dah pusing 3 round..(penuh muslihat di situ..hikhik..)...adelar dalam 1 jam jugak kami ni m'excercisekan diri memasing....

Dah penat pelagik...g lar melantak pulak...'dah korang g joging dengan peghot kosong haruslar lapokann!!!'...port biase g kat mapley depan Celcom tu lar...(eh..b4 tu g hirup cendol pulut kat tasik tu...sila salahkan aney tu yerk kerana mggoda kami..)...tekak dah nyaman g lark melantak roti telur(tu aku..)..dia order mee goreng + telur stgah msak 2 biji..(ok..motif joging??)...kukikakakaaaa....Ok..itu aktiviti di waktu pagi.

Aktiviti di waktu petang seterusnya adalah mencari sesuatu & Alhamdulillah misi selesai...apa dia???hurmm...nantilar2...kalo aku rase nak cite aku citeler yerk....Mase tu peghot pon da lapa sgt ni...mahaplar yerk..kdg2 kami ni suka makan...ke aku jerk...ishk....so kami pon g lar kedai makan port biase jugak...hurm..mamat yg amik order tu dah kenal sgt kat kami ni...asal kami dtg jerk dia lar yg layan kami...bgos!!! kami order nasi putih, sup tulang, ayam msak kunyit & telur dadar...cukup..kenyang dowhhh...mmg mabeles...sedapppppp!!!! Then aku soh dia temankan aku shopping barang2 dapo kat area umah aku ni...kate nak masakkan...masak tuk ape plak..haha...nt jugak aku cite yerk...so decide mcm nk msak sambal petai + udang..g lar carik bahan2nya tapi sayang...petai xde...ok xpe..arini aku g carik jugak...dah macam laki bini pulak shopping brg dapo...bgos..suatu bentuk latihan yang berguna...hikhik....

Hurm tular aktiviti aku smlam..bese jerk...tapi ptg ni pas abis keje nak pegi joging lagi nih kat titiwangsa....aaaaa....matiklar akuu....


'b lariklar dulu yerk.....nt syg smpai'......adehhhhhh......

No comments: