Monday, January 17, 2011

Sayang Dia....

Seronok giler dapat chat ngn akakku yang comel lagi hampeh ni tadi...siyesss aku rindu dia..aku dah anggap dia mcm kakak aku sndiri..sebab aku kurang kasih sayang seorang kakak sebab aku xde akhaakkkk (sila tutup idong semasa menyebutnya yawww...biar sengawww sket)..Dulu dia satu opis ngn aku tapi dia bru jerk bertukar ke INTAN beberapa bulan yang lalu..tp kami still keep in touch tambah2 lagi bile time gaji....ko akan dapat msg sebegini dari dia...

"ya...ko jgn lupe transfer duit kutu..bitau dorang2 skali.."
"si polan tu x byr lagi ke duit kutu ya"

Haaa...begitular bunyiknye....so sabawww jelar...aku jadik org tengah hokehhh...tp i x kisah pon...hurm..die ni pon garang gak taw...kdg2 ckp sukati dia jerk but mulut jerk cam cibai die nih tp hati die bayekkkk.....Tgoklar muke suci die nih...

Suci ler sangatt!!!!....hahahaa...dulu selalu kalo kol 3 ke 4 ker..ktorang buat air neskepe sesame cicah biskut..share-share...sedapnye..(ni aku tgh minum nes cicah biskut gule ler ni dok teringat kat die..sob..sob..)..kalo aku ade prob aku cite kat die..die pon dgar jerklar..kdg merapu2 die punye nasihat..tapiii aku sukee..lawak taw...kalo boyfie aku buat hal die kate bitau dia...nt dia kasik tarbiyah cukup2..hehehe!!! Byaklar kenangan aku ngn dia b4 die pindah...walau ape pon..akak jgn risau...ya akan selalu igt kt akak..rindukan akak..waktu kita bersama-sama dulu...I Love You!!!!


Dah lar tu jelar...xleh nak tulis lelebey nanti tersedey plak...sudah2...akak jgn lupa ya okeh...bubbye...mwwwuuuahhhh!!!!

No comments: