Tuesday, January 18, 2011

Janganlar yer...janganlar....

Thank You sayang.....
(see...tulisan si dia lg cantik dr aku nih..huhh..)


Aku tak marahlar...sikit pon tak...betul..cuma rasa geram sikit..sikit jerk..masihlar bole bersabarkan..aku bukannye jenis yang nak maki hamun nak serang tarik2 rambut bagai..that's not me...aku adalah seorang pencinta yang coooollllllll......eheheeeee...

Aku tak kisah lar kalau sekadar nak menjalin persahabatan cumanya buatlar cara bersahabatkan..u girl..bukan ker u dah ade someone special in ur life...& aku rase u special tu mmg syg kat u...kalau tak xkan lar asik post kat ur wall "i miss u lar"...." cayang lar"...ok that's u'oll punye hal yg aku xnk amik tau pon...asalkan bahagia sudaaa....

Cumenye...hargailah org yg sygkan u tu..kalaular ur special tu tau yg u ade hantar msg berbaur rindu...kasih syg pada my boyfie ape prasaan dia...(tak payahlar tanye ape perasaan aku kan...paham2 sudaaa..)...igt aku xtau ker...sume msg2 yg u anta kt my boyfie aku baca taw...aku taular yg u pnah bkasih syg dgn my boyfie suatu ketika dulu but now he has choosen me....dulu aku penah hulurkan salam persahabatan dgn u girl but u refused...ok..org xnk kan buat ape nak tersua2...baik tak aku ni...

Dan kalau betol pon u xde niat ape2 why pulak u inbox him..takkan lar x bole post kat wall kan..xkan malu kowt...kalau u inbox tu lagilar nampak mcm mencurigakan kannnn...hehhee...xkan malu kowt kalau aku bace..ishk...xlar..aku x marah...ko nak post byk2 kt wall dia pon xpe...xpayahlar smpai nk inbox bagai...ingat aku xtaular tuh..hurm..tapi xpelar..aku bukan cepat melenting pon...ape2 aku discuss dgn my boyfie pasal sume bende...x mahu ade rahsia apa2 pon...(pssttttt...pasal u anta msg 'i miss u' kt dia baru2 ni pon i tau taw..)..

So u girl..janganlar buat macam tu...mentang2 lar aku x penah berbunyik...yupss..aku xkan sound ko..tarik rambut ko...bg msg warning kt ko ke hape ker...sbb aku tau...sume org ade hak untuk berkawan cume jagalar hati & perasaan org lain terutama ur bf kowt...aku dah lali pown...aku kenal boyfie aku mcm mana..nak msuk 3 taon kowt hubungan kami so aku percaya dekat dia...

Hope u pon bahagia dengan org yang menyayangi diri u okeh...jangan risau...aku x benci kau...sikit pon tak...sebab u adalah sahabat kepada orang yang aku sayangi...dan jangan musnahkan kepercayaan yg aku bagi..




Diri ini sangat bahagia kerana dicintai oleh kamu...

No comments: